Hvordan bliver jeg kunde?Gå til kontaktsiden, og udfyld formularen, så vender vi tilbage så hurtigt som muligt. Du kan også kontakte os via telefon, e-mail eller fax, så besvarer vi alle typer spørgsmål.
Hvad kan jeg foretage mig på jeres onlinetjeneste?Prenax Online er tilgængelig døgnet rundt, alle ugens dage. Der kan du på et hvilket som helst tidspunkt foretage nybestillinger og administrere eksisterende abonnementer. Der kan du også se aktuel status for igangværende reklamationer. Du får altid aktuelle oplysninger om eksisterende abonnementer, og du kan oprette en række forskellige rapporter efter dit aktuelle behov.
Jeg ved allerede, hvad jeg vil bestille, hvordan bestiller jeg hurtigst?Du kan bestille gennem Prenax Online døgnet rundt, alle ugens dage. Du kan også sende en e-mail eller ringe til din kontakt hos Prenax Kundeservice. Hvis det haster virkelig meget, anbefaler vi, at du ringer til din kontakt i kundetjenesten for at sikre så hurtig levering som muligt.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke finder den titel, jeg søger efter i jeres database?Hvis du ikke finder den titel, du søger efter, så kontakt Prenax Kundeservice ved at foretage en titelforespørgsel i Prenax Online eller ved at sende en e-mail eller ringe direkte til din kontaktperson. Vi søger efter det efterspurgte produkt og gør den tilgængelig for bestilling.
Hvordan ved jeg, at min bestilling er blevet foretaget?Alle abonnementer kan ses på Prenax Online umiddelbart efter bestilling. Du kan også vælge altid at modtage en bekræftelse pr. e-mail fra Prenax ved hver bestilling.