Tjenester

Personlig service

Hos Prenax tror vi på betydningen af personlig service, og som kunde hos os har I jeres egen kontaktperson i vores kundetjeneste. I har derfor adgang til en person, som er helt inde i jeres specifikke krav og tekniske løsninger, og som I altid kan henvende jer til med ethvert spørgsmål. I de tilfælde, hvor jeres kontaktperson ikke er til stede, har vi altid afløsere, der kan sikre, at I får hurtig og korrekt hjælp.

Vi er også overbeviste om, at vores serviceniveau bliver bedst, hvis alle administrative funktioner er samlede og så tæt på kunden som muligt. Det er af denne grund, vi har valgt at samle kundeservice, forlagsrelationer, salgsafdeling og økonomifunktioner på ét og samme kontor i Kista lige nord for Stockholm.

Vi tror, at denne strategi er en vigtig årsag til, at Prenax har så mange tilfredse kunder. Ved den senest gennemførte kundeundersøgelse havde Prenax en kundetilfredshed på over 97 %.

Vores medarbejdere er nøglen til vores succes