Tjenester

Abonnementer

Håndteringen af abonnementer er kernen i Prenax' udbud af tjenester. Vi tager hånd om og hjælper jer med alle spørgsmål vedrørende håndteringen af produkter, der kan abonneres på, både trykte og digitale.

Bestilling: Hos Prenax fastlægger I, hvilke rutiner og krav der skal gælde i forbindelse med nybestilling og fornyelse. Prenax sørger for, at disse rutiner og krav bliver fulgt, uanset om bestillingen foregår online via vores webbaserede værktøj, jeres indkøbssystem eller gennem kontakt med jeres personlige kontaktperson hos Prenax kundeservice.

Fakturering: Prenax tilbyder fakturering helt i overensstemmelse med jeres ønsker. Vi leverer fakturaer med posten, som PDF og Excel via e-mail eller forskellige formater af EDI-faktura. Vi tilbyder samlet fakturering eller fakturaer opdelt ud fra jeres krav, f.eks. en faktura pr. omkostningssted. Vi sørger også for, at alle de oplysninger, I har brug for, er på fakturaen, såsom omkostningssted, indkøbsordrenummer eller medarbejdernummer.

Reklamationer: En reklamation kan vedrøre et problem med digital adgang eller en udeblevet/forsinket/defekt trykt avis. Uanset hvad årsagen er til reklamationen, har Prenax markedets mest effektive reklamationshåndtering.

Rapporter: I vores webbaserede værktøj Prenax Online kan I som kunder oprette en lang række foruddefinerede standardrapporter, og der er hjælp til at skræddersy egne rapporter til specifikke behov. Ved mere komplekse behov er der desuden mulighed for at tage direkte kontakt til Prenax' kundeservice, som altid kan hjælpe med mere komplekse rapporter.

Manage and access anywhere

Manage and access anywhere

Vores medarbejdere er nøglen til vores succes